♦ Je čas na večeři ♦

9. července 2011 v 17:34 | Bublisek13 |  ►Deníček◄
Zase ahoj !!
Nedávno jsem četla někde v časopisu, že ten kdo chce trošku zhubnout, nebo si udržet váhu, musí jíst zdravě a min. 4x denně. Je to docela fuška, ale dodržuji to. Asi konečně chci ze sebou něco dělat. Sice nejsem nějak moc tlustá, kamarádky mi mojí váhu prý i závidí a že vypadám dobře, ale já se cítím jako stokilová kráva. Hrůza! :-D
A tak dodržujte i vy. Je to jednoduché.
Dodržovat
  • Snídani
  • Svačinu
  • Oběd
  • Svačinu
  • Večeři
  • Svačinu není povinné !
Sice někdy nedodržuji tu 6etapu,ale ta se vynechávat může. Ty ostatní jsou docela důležité. Ach, už je čas pomalu na večeři, sice předčasně,ale dnes jsem měla malý oběd. Tak jdu na večeři. Přeji všem ostatním dobrou chuť, kdo jde jíst. Já tedy jo.
Bublisek13
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dark Sayu Dark Sayu | Web | 9. července 2011 v 17:45 | Reagovat

tak to dobrou chuť ;) jinak já jsem slyšela, že když chceš zhubnout tak by se nejpozději mělo večeřet v pět :D a pak si dát za cca 2 hodky jen nějaké ovoce ;)

2 Dark Sayu Dark Sayu | Web | 9. července 2011 v 18:26 | Reagovat

jj tak ono hlavně záleží v kolik pak jdeš spát, a tím se udává čas posledního jídla, mělo by se myslím minimálně 3 hodiny po jídle jít spát aby to tělo stačilo tu stravu zpracovat :)

3 Kailie Kailie | 9. července 2011 v 18:51 | Reagovat

Dobrou chuť..já teda na dodržování nikdy nebyla.. :D

4 0214 0214 | 9. července 2011 v 19:07 | Reagovat

já bych to asi nevydržela takhle to dodržovat:-D

5 Σllie.<3 Σllie.<3 | Web | 9. července 2011 v 19:09 | Reagovat

Je prej dobrý jíst málo ale častějc,kjamarádka zhubla dost :-))

6 Arwen Jordison Arwen Jordison | Web | 9. července 2011 v 19:20 | Reagovat

Tak já to teda dodržuju a cvičím mno ale zhubnout teda taky moc nepotřebuju.

7 hogreta hogreta | Web | 10. července 2011 v 19:58 | Reagovat

máš pravdu, že je důležité jíst pravidelně, ale stejně důležité je taky vybírat dobrou stravu:). Pokud máš jídlo i po večeři, tak by to určitě mělo být něco malého, třeba zelenina nebo jogurt. A na večeři by ses také rozhodně neměla přecpávat. A taky platí: méně sacharidů(rohlíky, sladkosti, přílohy) a více bílkovin. Před čtyřmi lety jsem vážila o osm kilo víc, než vážím teď - a zhubla jsem bez toho, aniž bych něco dělala. Stačilo jíst pravidelně a zdravě:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama